down down down

Hemma efter en lång dag.
Inte visste jag att det tog 1,5 timmar att
åka till jävla Lida.

Det sög inte helt i alla fall. Min grupp hade
sjukt kul tillsammans och det är väl det som
räknars trots allt, eller?

Har även käkat mat, duschad och gått igenom
min 3-sidors uppsats och gjort den 4. Jag
förväntar mig höga betyg rent ärligt sagt.

Funderar dock på om jag ska ta fram chips och
hoppa under en stor filt och värma min rumpa
eller om jag ska skicka ett mess och börja
klä på mig och gå ut.

Får helt enkelt se hur det blir. Orkar egentligen
inte röra på mig..

Kommentarer
Postat av: Moony

Haha, igår såg jag på din blogg att du hade gjort 3 sidor, och nu fyra!!! Tack för pressen M! xD <33

2009-09-24 @ 18:38:24
URL: http://iammoony.blogg.se/
Postat av: MELISSA

hahah det var så lite så :D

2009-09-24 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0