Yesterday

Hejsan bloggen!

Har dessvärre varit internet-lös i 2 dagar nu så det är anledningen till
min dåliga uppdatering. Jag kan börja med att berätta om min dag igår.
Nu är det så här att jag har sökt till St ragnhild i Östertälje och jag blev bjuden
till att gå på deras öppethus igår. Och vet ni vad? Så fort jag kom in i skolan
kändes det som hemma! Helt sjukt. Jag har gått i Ronnaskolan i 4 år och har
aldrig kännt mig så. Nu har jag typ ångestattacker. Jag vet inte om jag ska
välja Infokomp eller Ragnhild. Men jag måste dock säga att Ragnhild har ett
stort övertag just nu men jag har ett helt sommarlov att bestämma mig över
så än har jag tid att bestämma mig.

Annars så har jag varit i skolan och hos Gina där jag fått håret fixat. Just nu sitter
jag med tyskaböckerna framför mig då ett stort prov väntar på mig imorgon...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte hela sommaren att tänka på saken, för att komma in i ragnhild så måste det vara ditt första hands-val och detta kan du bara ändra på fram till den 11 maj..

2009-05-09 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0