Jag är lat

Jag var duktig. Så jävla duktig tills jag fyllde en skål med glass, maränger
och en massa chokladsås i munnen!

Jag och Gina gick turk-rundan idag.
På vägen hem träffade vi Johannes och Pierre i skolan som utmanade
oss på en basketmatch. Självklart tvekar vi inte när det kommer till sådant
så vi tackade ja på en gång.

Efter en misslyckad match började vi bege oss till klövje. Där tog vi Ninortas
brors cykel och Vennis lillasysters cykel och satt två personer per cykel. Jag
kan säga så här: När vi gör någonting, kan ingenting gå rätt! Ninorta
rev sönder mitt ben med den jävla cykelpedalen.

Ja, förutom incidenten med mitt ben så var jag duktig som gick så mycket
idag. Men nu är allt borta. Jag orkar inte anstränga mig bara. Orkar inte
fundera på jag stoppar i mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0