Gröna Lund in my heart

Däckar just nu framför Americas best dance crew med chips i famnen.
Har hållit på så i snart två timmar.

Jo, den dåliga uppdateringen igår berodde på att jag knappt var hemma.
Jag var ju i Gröna Lunda och fan vad kul vi hade det! Det var minst sagt
AWSOME! Jag och Chey roade oss mer än sjuorna hahah. Nej, men det var
helt sjukt hur kul vi hade det. Det läskigaste vi åkte var definitvt Extreme då
jag kände att jag gled neråt när vi var upp-och-ner och det vi gillade mest var
Pop-express. Fan vad kul det är att åkta runt runt runt och sjunga till dom
bästa låtarna tills man tappar rösten. Från början till slut var humöret på topp.
Vi hade det jävligt kul och sprang runt som småbarn. Bäst helt enkelt!

Vi var där tills klockan visade 22.30 och var hemma strax efter tolv. Bilder
har jag dessvärre inte då min mobilkamera suger men många andra har,
så det är inga problem att få tag på dom.



Detaljer får ni senare, reklamen är slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0