Eurovision 2009

NORGE VANN! Jaaaa! Deras låt har en melodi som ingen av de andra
länderna har, kul säger jag bara!

Annars så vill jag veta om det bara är jag som förvånades när Dita Von
Teese kom upp scen när det var Tysklands? Jag tappade hakan helt
enkelt! Vad gör hon i Ryssland och tror tyskarna verkligen att dom skulle
vinna bara för att Dita skulle komma upp på scene och ha kul i några  ynka
sekunder? Aja, allt här i världen har inte en logisk förklaring.

Något annat jag funderar över är varför Arash åkte till Azerbeijan med en
grupp svenska dansare och representera Azerbeijan istället för Sverige?
Och varför fick inte Rumänien så många poäng som dom förtjänade?
Turkiet var definitivt inte bättre än Rumänien. Punkt och slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0