Utomhus kväll

Hejsan alla goda och glada!

Denna kväll har jag dansat, umgåts med härliga
människor och skrattat som aldrig förr och allt detta
utomhus i detta kalla väder. Snacka om att ha ett
härligt liv. Jag har haft det sjukt kul med underbara
killar och tjejer, personer jag aldrig kommer glömma!
Förrutom denna oförglömliga kväll så har jag även
varit uppe hos venni med tjejerna.
Förresten, så måste ni läsa detta sms som kinora skickade
till mig idag.

Breaking news about what
happened to the R&B superstars
Chris brown and Rihanna just
after the grammy award. When they
were walking under the ''umbrella-ella''
 to their car, she told him to ''take a bow''.
He was like ''excuse me miss'' and then
there was a ''disturbia''. They got inte to the
car and Chris Brown tried to turn off the radio,
Rihanna said ''please dont stop the music''. He
looked at her and said ''excuse me mama'',
''I had to say yoo''.  She said ''shut up and drive''.
So Chris got mad and choked her saying '' you
cant breathe with no air
''. He took her down, and
hit her ''from wall 2 wall''. Then he decided to
''run it'' .... Maybe ''forever -ever..'' She was like
'' i'll see you in rehab''... ''you've been unfaithful''.

HAHAHHAH den är bääst!



Denna
låt är till dig Nanc ;) (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0