Would you?

Hejohå!

Ja, tyvärr så hade jag ingen internet idag heller. Så
tekniskt sätt så är det inte mitt fel. Jag ville blogga men
kunde helt enkelt inte.

Just det, en skoldag till klarade jag av idag. Men inte utan
skrattattacker. Det händer väldigt ofta att jag skrattar för
mig själv, oavsett vilken situation jag försätter mig i. Vet
inte varför men ibland sitter  jag i klassrummet och helt
plötsligt så asgarvar jag bara för att jag tänkte på något roligt.
Japp där har ni mig i ett nötskal, jag är en riktig fnisserfia,
undrar bara om man kan ha det som yrke?

Förrutom denna ointressanta information om mig så har jag
även varit i Make-up stores clubkväll där det bjöds på dryck,
olika sminkningar, godis och så den nya vårkollektionen.
Trevligt värre! Ska läsa i min bok som jag inte läst på flera
dagar nu. Hörs om någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0