skrattar skrattade skrattar

Förlåt, förlåt, förlåt. Min internet krånglar fortfarande
till men den är i alla fall på förbättrings vägen, eller hur?

En snabb sammanfattning på min dag ser ut så här:
*Nationella prov på engelska, uppsatsskrivning
*Pendeltåget till Stockholm där Ninorta skrek till en
oskyldig man fast än hon inte förstod vad han sa (återkommer till det)
*Stindbergs museeum med halva klassen med mycket skratt
*snabb shopping
*Pendeltåget hem
*Venni råkar ut för en litet incident i donken, SKRATTATTACK
*Bussen hem med ännu mer skratt!

Japp, så har min dag sett ut. Sitter just nu och tvingar Kinora via sms
att fixa smoothie till mig. Den ungen är envis. Hörs innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0