Nej, nej ,nej

Har suttit framför msn en lång stund
nu tack vare vissa människor där ute
som inte fick mig läsa ut min bok.
Har även funderat på om all denna
träning visat resultat, för hittils har jag
inte märkt något men jag förmodar att
det kommer snart. Hoppas det i alla fall
för på måndag så har jag bip-test ...

På tal om ingenting så har jag tyska prov
imorgon. Har jag pluggat? Vilken dum fråga.
Självklart inte! Jag försöker ignonera tyska-
lektionerna och tyskaläraren så mycket som
jag bara kan men de förföljer mig! I detta fall
kan jag inte hoppas på det bästa heller för
jag lovar er att jag inte kan säga en fullkomligt
rätt mening. Mhm.. Inte bra. Inte alls bra.
Godnatt bullar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah hanna tyska läraren :p

2009-03-20 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0