My name is Melissa with a big M

Hejsan hoppsan, hur mår ni idag?

Själv mår jag toppen. Kom precis hem från skolan
där jag och några av tjejerna var guider till några studenter
från Estland och Libanon. Vi fick visa dom runt i skolan och
gå in i olika lektioner. Det var så jävla kul, speciellt att snacka
engelska med dom. Hahah och så var det första gången som
vi fick gå in i olika lektioner och prata med elever under lektionens
gång utan att läraren bad oss försvinna därifrån eller hota med
att ringa någon av våra föräldrar. Framsteg, framsteg folk!

För er som fortfarande är intresserade så sitter jag här och kokar
korv. Fan vad jag var sugen på korv med bröd, senap, ketchup och
rostadlök idag. Nu slipper jag längta! Hörs efter maten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0