MVG

Hej o hå!
Kom hem från skolan för en timme sen. Har
gjort absolut ingenting sedan dess.
Idag gick skoldagen bra. Fick MVG i nationella muntliga
i svenska. Snacka om att det var enkelt!

På tal om absolut ingenting så  var filmen igår ganska bra.
Jag grät floder när dom låt i sängen och hennes morsa såg
ut att dö vilken sekund som helst. Det påminde mig om när
min mosters man fick canser och dog och hur mycket jag grät
då. jag mådde illa och jag kunde bara inte stoppa mina
tårar. Det gick bara inte. Nog om det nu. Det hela roliga började hos
venni där jag och gina hamnade. Hahahahah vi hade det så jävla
kul. Jag vill inte berätta allt men jag kan säga att resultatet blev
en massa bilder och så får vi jue inte glömma fönen :P
Hahah denna bild bjuder jag på :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0