Killing me softly with his song

Varför blir jag lika förvånad varje gång när ett visst
antal personer beteer sig på ett särskilt sätt?
Om jag visste svaret skulle jag inte grubbla över
det men det stör mig som in i helvette. Aja, sitter
just nu med en avokadosallad i famnen och försöker
klura ut om jag ska kolla på en film eller läsa min bok.
Orkar inte med något av dem om jag ska vara ärlig. Vill
bara ge några käftsmällar till några specifika där ute.

Jo, förresten så fick jag och angel en ny kompis i
gymet idag. En vilt främmande kille. Hur komiskt är inte
det. Det blev en ganska lång pratstund och konversationen
flöt bara på. Undrar om vi kommer träffa vår främling nästa
gång? Vem vet, hörs innan läggdags pussgurkor!

En helt underbar låt :
Roberta Flack - Killing me softly with his song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0