Ken Ring

Ey yo, den här går ut till min första kärlek
Min lilla älskling
Var är du någonstans?

Ohh hon tog mitt liv o gav mig ingenting nu står
jag ensam med en tår (ey yo säg varför då)
Så förälskad var jag då
i den bästa man kan få
Hon sa Hejdå (ey yo nu är jag ensam)

Ey yo låt mig berätta om killen från staden
jag växte upp bland förortsbarnen
ung och kaxig (ey vem fan vill tjafsa?)
ja svär det va precis så där ja snacka
ingen brud kan ge kärlek som dig
du va trogen till min tjej
o du blev till min tjej
varenda bit av asfalt, varenda liten hörna
knat mot centrum o jag hör dig stöna
jag trodde vi skulle va här för alltid
hiphop med dig och det blir en fet framtid
jag tar micken o du finns bredvid mig
varenda liten del av min kropp har du byggt
med dina höghus, fan vad det blir snyggt
det här är en kärleks berättelse från Ken Ring
förorten, ja svär du är min älskling

Hon tog mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0