jag vill byta stadsminister

Hejsan hoppsan!

Har klarat ännu en skoldag! En dag närmare
sommaren är det alltså. Bra, bra.
Idag skulle jag ha på mig min skinnjacka men min
älskade moder sa att jag inte fick för att det är för kallt!?
Nej, jag förstår inte heller hur hon tänker. Annars så ska jag
kolla på en hårmodevisning i Colin LeClair med venni och nino.
Får se hur det går..

Förresten så gillar jag inte Reinfielt. Inte alls om jag ska var
fullkomligt ärlig och inte får det mig på bättre humör av att få
veta att han kommer vara ordförande i EU i juni! Snacka om
att en hjärtattack är på väg!

Kommentarer
Postat av: thilda

sv; okej tack för din åsikt! :) jag ska tänka på saken, men tyckte att det va blommorna som gjorde hela grejen vårig liksom ;)

2009-03-18 @ 19:11:31
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0