It's all because of you

Hejsan människor!
Idag tog jag det ganska lugnt i gymmet.
Sprang på löpbandet i 40 minuter och så blev
det bara 100 situps med 25kg vikt för mig.
Räcker gott och väl för mig denna sega söndag.
Har även duschat, ätit och sitter just nu med choklad
i famnen, ja har inte ätit choklad på 6 hela dagar.
Hahaha snacka om personligt rekord. Idag ska jag
på bio och kolla på I taket lyser stjärnorna. Den har fått
väldigt bra kritik så jag hoppas verkligen att jag kommer
att gilla den.

Innan jag avslutar detta inlägg måste jag bara länka en av 
mina favoritlåtar genom tiderna. Jag tröttnar aldrig på denna låt.
Den påminner mig om gamla tider då saker var annorlunda på
olika sätt. Ne-yo - Because of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0