DDiana hãr

Hej svejs, Det ãr Melissas favvo kusin hãr. Melissa kunde inte skriva just nu so jag tãnkte att jag tar över. So ni for ta och nöja er med mej :). Melissa hãr holler po och gör delicious sallad ot mej. (Hon gör allt jag vill)  men hon kan vara lite pain in tha ass ibland..hehhe.

Anyways vi sitter i köket just nu och ãter sallad, för att vi fastar..fan. För en liten stund sen diskuterade vi om vilka tatueringar och piercingar vi ville ha. Vi har höllt po och planera hur vi ska se ut sen or tillbaka, men non gong ska vi uppno "the look"..hehhe

Aja jag ska get going nu. Som det mãrks ãr jag inte so bra po att skriva sont.


P.S: Min tangentbord ãr po Engelska.


chill ouutt byeesss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0