To live the rest of our lives, but not together!






Det är helt sjukt hur känslosam jag blev. Kan inte förstå att jag slutat
Ronnaskolan och att 9a inte är namnet på min klass längre, så jävla
tråkigt säger jag bara. Och jag vet att jag sa att jag inte skulle gråta,
men tårarna bara sprutade iväg, och det var jag knappast ensam om.
Jag kunde nog fylla hela jävla maren med mina tårar! Vi har haft 4
underbara år tillsammans och jag kommer sakna er som in i helvete!
Vi har haft det helt underbart tillsammans och jag älskar er alla! Trodde
aldrig att jag skulle skriva ett sådant inlägg men det är mycket man
inte vet!

Nu blir det mockarutor och tv, vädret tillåter tyvärr inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0