Du finns i mitt inre

Jobbet var bra, lugnt och ett riktigt ego-självförtroende byggdes upp.
Tänk vad härligt det är att få komplimanger som Du är så himla vacker
och Attan vad snygg du är när man står där helt osminkad med ett
fågelbo på huvudet.  Det härliga är nog att dom orden kommer från
riktigt fina personer, personer med ett riktigt snygg yttre. Ja, jag tackde
för komplimangen och fortsatte jobba varje gång. Uppblåst får man
knappast vara.
 




Bjuder på en underbar låt!



                                        Anthon - Du finns i mitt inre

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbar du i tratten?

2009-06-07 @ 23:43:19
Postat av: MELISSA

Ja, det gör jag men det gjorde jag inte igår.

2009-06-08 @ 16:03:08
URL: http://justdoiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0