At work

Hejsan!

Sitter just nu på jobbet och äter choklad, hihi :D


Jag hann aldrig blogga igår så jag tänkte att jag skulle berätta om
vad jag höll på med. Igår kväll begav jag mig till Cafe del Mare med
mina två kusiner för att bara sitta vid uteserveringen och njuta av
den sena eftermiddags solen. Hehe, som vanligt så beställde jag
pastasallad med kycklingfile och massor med curry :D
Eftersom stan var stängd så stannade vi där ganska länge men
efteråt så åkte vi och köpte godis och kollade på Twilight. Ja, vad kan
jag säga? Jag älskar den! Jag vill också träffa en mystisk vampyr!


Jag tror jag är kär nu, jag måste kolla på den innan jag sover ikväll.
Jag kommer nog dö annars ...



(Slarvigt inlägg men jag har knappt tid att sitta och skriva snyggt när
jag jobbar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0