090627

Hejsan allihop!

Som ni märkte igår så var jag helt enkelt för upptagen för att blogga
men det blir så under sommaren då man inte kan sitta inne.

Idag gick jag och M rundan. Hehe, självklart så sprang vi lite också
så det var ju bra. Efter det så duschade jag och sov tills klockan blev
runt två. Jag älskar att sova efter att jag duschat. Aja här har ni i alla
fall några bilder efter att vi sprungit en hel del


                                      Jag var helt död efteråt.


            Hahah Martina däremot, föredrog att gå med stil.




Och nej, mina ben är inte alls så i verkligheten, dålig bild bara.

Kommentarer
Postat av: Martiina

taskigt gumman, hitta du ingen bättre bild?

2009-07-02 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0