090611

Bad update, I know.

Jag kan säga så här, vårbalen var AWESOME!
Gröna lund var också awesome, tills 4 timmar senare då jag
tappade humöret pågrund av någon äckligt.

Aja, sista skoldagen i Ronnaskolan idag. Visst, jag kommer att
fälla tårar, tårar för personer jag var jävligt bra vän med, men det
kommer bli bättre att få träffa nya männiksor, vara i nya miljöer och
leva livet i nya perspektiv, inte bara utifrån elever  i Ronnaskolan.

Och ja, jag säger inte att det kommer vara enkelt. För det kommer det
 fan heller inte bli, men jag tänker aldrig gråta över någon som inte
skulle gråta över mig. Så är det bara.

Förresten så är det ju så att vill man hålla kontakten, så gör man det.
Vi bor alla i samma jävla stad, och att träffas skulle bara ta oss max 5
minuter. Men så finns det ju dom som säger att man inte kommer hinna
på grund av allt plugg. Bullshit säger jag bara, vill man hålla kontakten så
kan man, riktiga vänner klarar av att gå i olika skolor och samtidigt hålla
kontakt med varandra. Ingenting är omöjligt. Men så finns det ju vissa som
inte vill, man får väl skita i dom helt enkelt.
Nu blir det skola, bye haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0