Japp, klumpig är exakt vad jag är

Yes, bad update... I know.

Vad annars då? Sol, vänner, skratt och mat.
Ja, så har mina obloggade dagar sett ut.

Planerade att åka ner på stranden med M idag men vädret
hade tydligen andra planer, typiskt.

Jo, en sak till var det. Min vänstra fot har blivit dubbelt så stor
som den högra. Hur hände detta? Jo, eftersom jag inte fått
någon sömn på hela kvällen så bestämde jag mig för att gå
upp och kolla på tv istället, men planerna ändrades snabbt.
Jag ramlade när jag tog mitt andra steg. Och nu sitter jag här,
med min ENORMA fot  och tänker att jag verkligen är en jävla
klumpeduns. Hur fan kommer det sig att allt sjukt händer just
mig!?
Ni tycker säkert att det är jätte komiskt och ni fått skratta
hur mycket ni vill, men jag kan knappt gå! Vad i helvete ska jag
göra nu? Knappast så att jag ska stanna hemma dom här
dagarna, jag åker ju fan om 2 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0