hgfupafhfvgadzs

Goood morgon!

Har sitter jag med en kopp te och vantar tills alla gor sig fardiga
for idag blir det shopping! Ah, ni skulle bara veta hur mycket jag 
langtat till att ga ner pa stan har och bara plocka en massa saker
att ta med sig hem. Annars da, jo igar akte vi till en club och spelade
biljard och efter det sa blev det kvallsfika nere pa stan och film hela
morgonen lang. Hahah nej, jag har inte fatt nagon somn idag heller
men det spelar ingen roll for idag ar det ju min sista dag har. Fan,
att vi aker imorgon. Jag vill verkligen stanna kvar!

Aja, finns inte sa mycket jag kan gora. Jag maste aka. Min kusin gifter
sig pa lordag och det kan jag inte missa.
 
Nu ar alla fardiga, maste dra. Ha d bra, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0