Sweet dreams

Sitter frotfarande med datorn i knäet och
just nu så börjar jag bli uttråkad och väldigt
hungrig. Ska nog ta mig upp från min älskade
säng och bege mig mot köket där jag ska fixa något
att äta innan jag lägger mig
Förresten så har jag studiedag imorgon så jag och
mina vänner ska ner på stan då dom ska sola och sedan
blir det förmodligen curry i Nancy's. Ja, tack!
Ses imorrn. Sov sött!


ps. Måste bara meddela er om några av dom låtar
som spelas mest hos mig just nu:

Taio Cruz - Never love again
Beyonce - Scared of lonely
Lauren Wolf - No stress
Modjo - Lady (hear me tonight)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

haha melissa synd..

du är hungrig 24/7..

2009-02-18 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0