Slumdog Millionare

Hejsan bloggen!
Igår blev det tyvärr inget öppethus för min del, eller tjejernas...
Men men, sånt händer. Så istället kom D till mig och vi hade det lika
trevligt som alltid.
Men det bästa av allt är att det är fredag idag! Jag skulle egentligen
kolla på modevisningen mina nära och kära ordnat men tror inte att
det kommer inträffa pågrund av min äckliga handledare som ljuger en
massa skit! På grund av det så får det bli en film-fredag med den nya
filmen Slumdog Millionare. får nog hitta någon speciell att titta på den
med...



I cry at night, cause my baby's too far, to be by my side 
To wipe away these tears of mine, so I hold my pillow tight
To imagine you, I'll stretch your hand looking for mine
I'm lost in this dream , I need you to hold me

I'm scared of lonely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0