Pasta

Hejsvejs!
Jag kom hem från skolan för någon timme sen och
har sedan dess lagat pasta med wok. Supergott :)
Idag gick skoldagen bra, kanske lite väl mycket skratt
för min del men vem kan sluta skratta åt Anna Skrivhäfte!?
Hahahah ja kunde inte sluta skratta på hela tyska lektionen
och inte ens på vägen hem!
Ni som läser detta tror säkert att jag och mina vänner har
världens torraste humor men så är inte fallet. Vi har skitkul
ihop och Anna Skrivhäfte har ett förflutet och en jävligt massa släktingar :D
Hahahah jag och mina vänner har nog världens flummigaste humor.

Idag fick Nancy reda på att jag har en blogg och självklart så
insisterade hon på att jag ska lägga upp en bild på henne.
Den perfekta bilden på henne kommer upp så snart jag
fått tag på den.
Nej nu ska jag äta, har inte ätit mig mätt sen igår kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha asså ja fattar inte vad det är som är så jävla roligt me ANNA SKRIVHÄFTE :S hahha asså du e sjuk meel du började jue gråta på grund av ditt garv haha / Venni

2009-02-09 @ 17:04:29
Postat av: MEL

hahahha Anna S e jue kusin me Anna bok,hur kan man inte skratta :D?

2009-02-09 @ 18:01:30
Postat av: Anonym

tråkig blogg ladda upp bilder

2009-02-10 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0