Nationellaprov

Hejsvejs !
Igår kväll var jag så trött att jag somnade så fort mitt huvud nuddade
huvudkudden. Ja, det var därför jag inte bloggade ett godnatt igår men
idag får ni en sen goddag :)

I skolan idag så hade vi nationella i svenska där ja skrev en krönika
på 4 sidor. Bra enligt mig men man får vänta och se hur resultatet blir.
Annars så har jag varit på Nancy's med Jenni, Martina och Josline. Alltid
lika trevligt att sitta och snacka om allt mellan himmel och jord. Men däremot
så saknade jag två personer som tyvärr inte komma dit.
 Nej nu ska jag äta och sedan bege mig mot öppethuset i Infokompgymnasiet.

Puss från M

Kommentarer
Postat av: Anonym

en krönika är inte lång någonstans så fattar egentligen inte vrf du skrev 4 sidor. men aja hoppas de gick bra iaf.

2009-02-09 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0