Muffins och Leona Lewis

Ojjsan. Ni fick ett ganska desperat  inlägg
för en stund sedan om Gonzalo som sjöng
Esta Noche. Jodå han är ganska söt men mitt första
intryck av folk är alltid snyggare än de verkligen är. Nu
när jag läser inlägget nedan verkar det som om jag är upp
över öronen för honom hahah, så jävla komiskt men nejsan
jag är inte kär i honom. Kanske om han kunde dansa salsa.
Då  hade jag redan fallit pladdask för honom hur han än hade
sett ut. Förutom att kolla på melodifestivalen så har jag även
varit hos Gina en stund. Sitter just nu med ett paket muffins
bredvid mig och lyssnar på Run av Leona Lewis medan jag bloggar
och chattar med folk på msn.

Innan jag slutar blogga för dagen så måste jag bara säga
att Jennie och Rachel förmodligen är som sötaste och snällaste
personer jag träffat. Dom säger sig också vara mina största fan!
Jag säger ju att dom är supersöta. Nej nu är det dags för mig att sluta
blogga, hörs imorgon gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jennie

DU HAR HEELT RÄTT, min idool melissa <3

2009-02-28 @ 22:05:32
Postat av: Rachel

haha melissa, älskar dej ! <3

2009-02-28 @ 22:09:37
Postat av: MELISSA

älskar er också sockerkakor :P

2009-02-28 @ 23:50:46
URL: http://justdoiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0