mat och kärlekspar

Tjenare!
Väntar just nu på att mina toast ska bli färdiga
för att sedan äta upp dom i turbofart!
Hahahah men skämt åsido så är jag skit hungrig.
Har inte ätit på hela 2 timmar :O:O:O
Japp, definitivt nytt rekord.
Vad har jag gjort idag då?
Just det! Jag träffade nog världens sötaste par
på jobbet idag. Jo, så här var det.
Jag skulle upp med mat till ett gammalt par när
tjejen och killen började gå ner för trappan. Det var trångt och
vi fick stå väldigt nära varandra för att inte slå omkull
varann. Och så pussade killen henne på munnen!
Bara så där. En snabb puss. Ja menar, hur sött är inte det?
Jag tror nog att killen djup inom sig tackar mig för att
jag gick upp för trappan precis som dom kom ner.
Ja det var det sötaste jag sett på länge. Nej nu är mina
mackor färdiga. Ses och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0