I'm never gona dance again the way i danced with you

Jaja, Jag vet att jag inte hållit mitt löfte som
jag borde men ibland orkar jag bara inte blogga.
Jag har känt mig borta, långt bort härifrån.
Jag vet inte varför men ibland blir allt svart och
jag får svårt att kommunicera med mina nära
och berätta vad som står på. Jag pratar inte om
mina känslor och det kanske jag borde men när
jag väl öppnar min mun så kommer andra ord fram.
 
Aja nog snackat om mina förvirrade dagar.
Förrutom att kännt mig nere dessa dagar så har jag
fått de finaste komplimangerna om min blogg. Tack så
hemskt mycket! Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Careless
Whisper
av George Michael och läsa tidningen Frihet.
Funderar på att ta mig in i SSU. Får se, Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0