Igår

Hejj.
Jag har inte kunnat blogga för att mitt tangentbort
helt plötsligt slutat funka. Men aja nu verkar problemet
löst och det är allt som räknas.

Igår så hade jag så jävla kul, specielt under musiklektionen
då jag och V spelade mimare under  tiden som min lärare
lärde en och en att spela på trummorna. Vi är så konstiga
båda två. På tala om konstig så säger Gina väldigt konstiga
saker ibland, sånna som inte ens har något med ämnet att göra!

Men men, så är hon. Förresten så kommer den efterlängtade
bilden på Nancy snart.
Jag bloggar om min dag senare för nu ska jag äta. Hörs

Kommentarer
Postat av: Din älskade Nancy ..

mellisa du laddar aldrig upp bilden på mig juuu ;( du sårar min hjärna :p

2009-02-11 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0