Café Tratten

Hejsan
Ska snart äta en snabb frukost innan
jag tar bussen mot stan för att sedan jobba.
Själv tycker jag att det är väldigt roligt att träffa
nya människor varje gång jag jobbar, och oftast
är det för att dom är så himla trevliga. Men däremot
så skulle det vara ännu trevligare om några av mina
vänner kunde ta sig en sväng förbi för att ta en fika (A)
Därför tänkte jag göra en liten lista om några få punkter
som kanske drar er till Café Tratten. Här kommer några:

*Ni träffar mig!
*Jätte mysigt, lantigt ställe
*Ligger bara några meter från Johnells.(För er som inte orkar gå långt)
*Har förmodligen Södertäljes godaste bakade potatis
*Ni får nog er mat serverad av mig ;)

Japp där kom punkterna upp. Nej nu måste jag verkligen börja
äta. Ses i Tratten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0