Bullar

Hejsvejs!
Som ni läste igår kväll så blev det ingen film för min del utan det blev
en massa dans med det bästa sällskapet. Jag hade så jävla roligt så att det inte var sant!
Först var det modevisning och efter det så var det disko. Jag missade
början av modevisningen men hann titta lite på slutet och dom ägde podiet!
Killarna och tjejerna hade så jävla roligt och stämingen blev definitivt bättre
när ljuset sänktes och musiken började dåna ur högtalarna.
Däremot så blev det inga bilder !!!

Japp det var min lyckade fredagskväll.
Idag så har jag inte gjort mycket. Varit hos G med tjejerna och haft det
mysigt. Sitter just nu med varm O'boy och en massa bullar. Är inne i min tredje just
nu så jag måste nog sluta blogga för att verkligen njuta ;)

Puss från M


Kommentarer
Postat av: Din älskling V haha ..

hhaha aa vi hade verkligen kul igår :D

2009-02-08 @ 00:07:30
Postat av: Din älskling V... hah

hahah aa vi hade verkligen kul igår .. som vanligt ;)

2009-02-08 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0