Baby get shaky

Hejhej!
Jag vet att jag förmodligen är världens sämsta bloggerska men
jag glömmer liksom bort bloggen ibland. Men nu ska det bli ändring
på det! Jag har beslutat att jag ska uppdatera bloggen minst två 
gånger per dag för att ni ska ha något att läsa. Bra va?

Förutom att besluta detta enorma löfte åt mig själv (jag är sarkastisk),
så har jag inte gjort någonting annat idag än att äta en väääldigt sen
frukost  som inträffat klockan fyra denna eftermiddag!!
Jaa, jag vet att det är sent men jag vaknade ju klockan två idag.

Japp, så har min dag sett ut. Men bara med en massa musik från
Ian Carey-Get Shaky
och Lauren Wolf-No stress. Ett måste att lyssna
på dessa tråkiga eftermiddagar.

Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0