Alla hjärtans dag

Japp, idag så firades alla hjärtans dag i min skola.
Det blev en massa dikter, frågor och larvigheter :)
Hahah jag fick flera dikter och en ros. Som avslutning så
sjöng Venezia och Josline ''A total eclipse of the heart'' framför
hela högstadiet.
Efter det så gick jag, Venni, Kevin, Pierre, Josline, Jenni, Gina,
Ninorta, Gabriel och Abraham ner på stan för att äta och gå runt lite.
Jag och båda J åt i Nancy's medan dom andra åt i donken som vi
senare begav oss till.
Japp så var min dag. Sitter just nu hemma och måste just nu börja
läsa klart min bok och sedan svara på en massa frågor om varje
kapitel. Ses!

Kommentarer
Postat av: jossline

äntligen kom mitt namn med:P

2009-02-12 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0