stronger

Hejsan hoppsan!

Kom hem från skolan för en stund sedan och har bara suttit framför
tv:n och kollat på Svanprinsessan med min lillasyster och kusin. Snacka
om att jag önskar att jag var liten igen och bara dagdrömde om ett liv som
en prinsessa och bo i ett stort slott, men vet ni vad? När man blir äldre så
förändras drömmen till det absolut underbara livet och vill ni veta en hemlighet?
Mitt liv är så jävligt bättre än något sago-liv som bara existerar på film och i
böcker. Visst, ibland händer det saker som kan få dig förkrossad eller ledsen
men du ska veta att saker du inte dör av bara gör dig starkare som person.

Detta inlägg blev lite av ett pepp-talk-inlägg men ibland behöver man få en
spark i baken för att komma igång. Nu ska jag dammsuga, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0