Strange people

Hejsan era skumma jävlar!

Kom precis hem efter en vanlig flummig dag med tjejerna. Vi stannade
på öppethuset i typ en halvtimme innan vi styrde riktningen mot bakhuset där
en massa nötter, godis, popcorn ploppade in i våra magar. Prata har vi också
gjort, om allt mellan himmel och jord.

Just nu tänker jag lätta mig hjärta och berätta om mina känslor. Med vad
tänker vissa med? Jag har aldrig sett några som beteer sig så jävligt sjukt
som vissa gör ibland. Jag förstår inte hur dom tänker alls. Är något fel, ja då
är något fel. Det går inte att använda omvänd psykologi för att verka som en
mindre skum person. Ta och skärp er för gusskull för ni skämmer fan ut er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

syftar dum på en elr flera??

2009-04-28 @ 22:01:25
Postat av: Anonym

syftar du på en elr flera??

2009-04-28 @ 22:01:56
Postat av: Anonym

asså gå släng dig

2009-04-28 @ 22:07:48
Postat av: Anonym

asså gå släng dig

2009-04-28 @ 22:07:59
Postat av: Veneziia

Du som skrev syftar du på en eller flera ? . Skriv ditt namn nästa gång. Aaa Meel ja fattar inte heller hur vissa tänker :S

2009-04-28 @ 22:12:26
Postat av: MELISSA

Nästa gång någon undrar något kan ni väl visa stake och skriva ner era äckliga namn och stå för era åsikter? Om ni ens har några för den delen..

2009-04-28 @ 23:00:18
URL: http://justdoiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0