pics

Ja, tyvärr så blev det inget inlägg imorse men det var bara för att jag
inte hade tid och var tvungen att gå ut för att möta Martina. Annars så
har jag varit i Fun House, där Jenni jobbar, i max och ätit med dom
bästa och även varit hos Ninorta.

Just det! Om gårdagen. Igår var det som sagt Ginas födelsedagsfest.
Jag måste nog säga att det roliga började runt 11-tiden då hälften gick
och det bara var vi där. Så jävla mysigt. Och dansa gjorde vi också, är
säker på att detta är anledningen till varför mina vader värker som fan
idag men klaga kan jag inte göra. En massa bilder har jag i ett stort utbud
på facebook men dom är bara för mina älskade vänner och bekanta att se.


Detta blev ett lite formellt inlägg men jag lovar att se till att bloggen blir mer
personlig. Se you before bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0