Midnight passion

                  F-R-E-D-A-G
                  NU KÖR VI

Börjar hos Martina och slutar hos Kinora. Sjukt kul
kommer vi ha det. För er ointelligenta så har vi ordnat
en fest med 80-tals tema som klädkod. Och nej här
snackar vi inte volymmastre i håret och stora örhängen.
Vi snackar om det extrema. Benvärmare, fluffigt hår,
hängande tröjor och konstig ögonskugga är det vi utgår
ifrån men jag skippar nog det sist nämnda, lite väl konstigt för mig.

Annars så sitter jag och målar mina naglar. Vinröda. Har nästan
blivit min färg nu.  Hörs imorgon då jag kommer hem jävligt sent
ikväll. See you losers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses/ anonym§

2009-04-03 @ 16:45:46
Postat av: Anonym

ses/ anonym§

2009-04-03 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0