Bästis

Hejsan hoppsan bloggen!

Min dag har varit flummig och trevlig på samma gång. Jag har kollat på
en fotbollsmatch, gått runt i Geneta och Ronna, ätit i ute och allt detta med
tjejerna.

 Annars så har jag snackat på telefon med Venni och sitter jag just nu och
webbar med henne och gör en massa grimarser. Hahahaha ni måste se oss,
vi är helt konstiga men samtidigt så är vi dom enda som förstår varandra till
99 procent och dom enda som förstår varandra utan att behöva yttra ett ord.
Jag vet exakt hur irriterad du är bara av att snacka med dig på telefon och jag blir
så arg när jag hör hur vissa tror sig bakom mobil/dator. Du betyder mycket
för mig bästis, och det vill jag att du ska veta. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Veneziia

Naawww va sööt hahah du betyder oxåå <3

2009-04-27 @ 15:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0